Przejdź na stronę główną Interia.pl

Nie zaniedbuj ramion!

Z obawy przed zbytnim rozbudowaniem mięśni ramion wiele kobiet rezygnuje z ćwiczeń na te partie ciała.

Tymczasem nasza skóra z biegiem lat szybko traci jędrność, wskutek czego przedramiona zaczynają przypominać niezbyt estetyczne "skrzydełka". Jedyną metodą, by uniknąć takich nieładnych zmian, są regularne treningi.

Reklama

Stań lewą nogą na jednym końcu taśmy, a w prawą dłoń chwyć jej drugi brzeg. W tej pozycji prostuj i uginaj prawą rękę.

Wyprostuj się i trochę rozstaw stopy. Weź w dłonie kilogramowe ciężarki. Unoś przed siebie raz prawą, a raz lewą rękę.

Przyklęknij i oprzyj się na dłoniach tak, jakbyś chciała ćwiczyć klasyczne pompki. Na zmianę bardzo wolno zginaj i prostuj łokcie.

Usiądź na podłodze. Ręce ustaw przy pośladkach i złącz stopy. Unieś tułów do góry. Powoli opuszczaj pośladki i wracaj do pozycji wyjściowej.

Dowiedz się więcej na temat: ćwiczenia na ramiona | Fitness | zgrabna sylwetka | ładne ramiona

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje