Przejdź na stronę główną Interia.pl
Dieta dla mocnych włosów

Dieta wzmacniająca włosy

Wypadanie włosów to skutek wyczerpania organizmu, częstego na progu wiosny.

Przyczyną są m.in. niedobory niektórych pierwiastków. By ograniczyć utratę włosów i wzmocnić je, warto wzbogacić menu o produkty bogate w ważne dla włosów mikroelementy.

Reklama

1. Siarka
Budulec włosów. Zawierają ją jajka, brokuły, zielony groszek, orzeszki ziemne. Na ich bazie możesz przyrządzać pasty do kanapek. Warto też jeść surówki z rzepy.

2. Miedź i cynk
Zapobiegają łamaniu się włosów. Bogate w miedź są słonecznik, soja i orzechy laskowe, zaś dobre źródła cynku to ryby, groch, sezam, zarodki i otręby pszenne.

3. Mangan
Zapobiega przetłuszczaniu się i nadmiernemu przesuszaniu skóry głowy. Znajdziesz go w borówkach, burakach i jagodach, ale także w bananach i marchewce.

4. Magnez
Chroni przed łysieniem, które coraz częściej dotyka także kobiety. Znajdziesz go przede wszystkim w szpinaku i innych zielonych warzywach oraz orzechach włoskich.

Więcej porad:

Gładkie stopy bez tarki. Prosty krem za mniej niż złotówkę!

Skórka od banana wybieli zęby lepiej niż najdroższa pasta

Jak dbać o storczyki, aby kwitły przez wiele lat?


Na Żywo
Dowiedz się więcej na temat: włosy

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje