Reklama

REGULAMIN KONKURSU "Spotkanie z Markiem Krajewskim w Darłowie"

REGULAMIN KONKURSU "Spotkanie z Markiem Krajewskim w Darłowie"

        I.            Postanowienia ogólne

1.       Organizatorem konkursu "Spotkanie z Markiem Krajewskim w Darłowie" (dalej: ,,Konkurs") jest GRUPA INTERIA.PL  Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie, Os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS - 416593, NIP - 527-26-44-300 (dalej: ,,Organizator").

Reklama

2.       Fundatorem nagród w Konkursie jest Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Kościuszki 37, 30-105 Kraków,  wpisany do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego  pod numerem KRS - 0000064794, NIP - 676-007-57-68, z kapitałem zakładowym w wysokości 50 000 zł (dalej: ,,Fundator").

3.       Konkurs rozpoczyna się dnia 25 czerwca  2015 roku i trwa do dnia 02 lipca  2015 roku do godziny 23:59:59.

4.       Informacje na temat Konkursu dostępne są w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.styl.pl.

5.       Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dla użytkowników serwisu styl.pl, zgodnie z niniejszym regulaminem (dalej: ,,Regulamin") i zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz pod adresem http://www.styl.pl/relaks/konkursy/news-wygraj-zabojcze-wakacje-z-markiem-krajewskim,nId,1841221

6.       Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie:

1)      1 laureata nagrody głównej,

2)      9 laureatów nagrody dodatkowej

których wykonane zadanie konkursowe opisane w rozdziale III ust. 2 zostanie ocenione najwyżej przez powołaną w tym celu komisję konkursową.

      II.            Uczestnicy Konkursu

1.       Uczestnikiem Konkursu (dalej: ,,Uczestnik") może być każda osoba fizyczna, z wyjątkiem pracowników oraz współpracowników Organizatora oraz członków ich rodzin, za jakich uważa się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodzeństwo małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia, a także osoby pozostające w związkach partnerskich.

2.       W Konkursie samodzielnie mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

3.       Dokonując zgłoszenia swego udziału w Konkursie Uczestnik powinien zapoznać się z warunkami uczestniczenia w Konkursie, wskazanymi w Regulaminie i w przypadku negatywnej weryfikacji (brak spełnienia któregokolwiek ze wskazanych warunków, względnie spełnienie warunku wykluczającego udział w Konkursie) - Uczestnik powinien odstąpić od zgłoszenia swej osoby do udziału w Konkursie. Brak spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie dyskwalifikuje Uczestnika, który dokonał zgłoszenia wbrew postanowieniom Regulaminu.

4.       Uczestnicy, przystępując do Konkursu, wyrażają zgodę na udział w Konkursie na wskazanych w nim zasadach oraz akceptują niniejszy Regulamin.

    III.            Zasady Konkursu

1.       Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie następuje poprzez wysłanie zadania konkursowego w wiadomości e-mail na adres: konkursy@styl.pl. W temacie wiadomości e-mail Uczestnik powinien wpisać: "zgłoszenie do konkursu "Spotkanie z Markiem Krajewskim w Darłowie". W treści, oprócz zadania konkursowego, Uczestnik zobowiązany jest zawrzeć informacje wskazane w ust. 4 niniejszego rozdziału.

2.       Zadaniem Uczestników Konkursu jest przesłanie zdjęcia (dalej: ,,Materiał") oddającego klimat dowolnej powieści Marka Krajewskiego wraz z kilkuzdaniowym uzasadnieniem wyboru zdjęcia. Materiał nie może przedstawiać wizerunków osób - dotyczy to zarówno Uczestnika jak i osób trzecich. Dopuszcza się prezentację w Materiale postaci osób trzecich, tylko pod warunkiem, że ich identyfikacja nie będzie możliwa. Materiał powinnien zostać przesłany przez  Uczestników w formacie .jpg lub .png o wadze nie większej niż 2 mb oraz  rozdzielczości min. 800x600 pikseli do max. 1600x1200 pixeli).

3.       Uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jeden Materiał i wziąć udział w Konkursie tylko raz.

4.       Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:

1)         stworzenie i przesłanie Materiału na adres e-mail: konkursy@styl.pl w terminie do 2 lipca 2015 roku do godziny 23:59:59,  

2)         wskazanie w powyższej wiadomości e-mail danych osobowych Uczestnika: imienia i  nazwiska, adresu  zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz numeru telefonu,

3)         zawarcie w powyższej wiadomości e-mail oświadczeń o treści:

"Oświadczam, że:

1)      zapoznałam/zapoznałem się z Regulaminem Konkursu dostępnym pod adresem www.styl.pl i akceptuję jego postanowienia,

2)      wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Organizatora moich danych osobowych w celu realizacji obowiązków związanych z Konkursem,

3)      jestem autorem Materiału/ posiadam majatkowe prawa autorskie do Materiału i na tej podstawie udzielam Organizatorowi licencji do Materiału na warunkach wskazanych w Regulaminie Konkursu"

5.       Przesyłając Materiał i akceptując Regulamin, Uczestnik oświadcza, że:

1)      posiada pełnię praw autorskich i pokrewnych do Materiału, oraz że tym samym wyraża zgodę na jego publikację w serwisie styl.pl i jego udostępnienie użytkownikom niniejszego serwisu,

2)      udziela niewyłącznej, nieodwołalnej zgody na użytkowanie Materiału przez Organizatora na następujących polach eksploatacji:

a)      zwielokrotnianie i utrwalanie dowolną techniką, w każdym zakresie i w każdy sposób, w tym w szczególności w sposób niezbędny dla udostępniania w sieciach teleinformatycznych, zwielokrotniania i rozpowszechniania techniką cyfrową w tym w formie zapisu na nośnikach informacji (dyskietki, CD-ROM, DVD, Blu-ray, Mp3, taśmy magnetyczne, nośniki magnetooptyczne itp.), przez zapisywanie każdą dostępną techniką zapisu komputerowego na wszystkich innych rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, a także w jakikolwiek inny możliwy sposób, niezbędny dla udostępniania w sieciach teleinformatycznych,

b)      wprowadzanie Materiału do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej bądź w postaci fragmentów, wprowadzanie do pamięci komputera i/lub serwera oraz do sieci multimedialnych, w tym do Internetu, Intranetu innych sieci komputerowych,

c)       w zakresie rozpowszechniania materiału w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie  i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności za pośrednictwem Internetu lub innych sieci komputerowych, sieci telefonii komórkowych oraz w jakikolwiek inny sposób, w tym przy pomocy przekazu telekomunikacyjnego lub satelitarnego.

6.       Uczestnik Konkursu oświadcza, iż znana mu jest okoliczność, że z tytułu udzielenia licencji nie nabywa prawa do wynagrodzenia.

7.       Niewykonanie któregokolwiek z warunków przedstawionych w  niniejszym rozdziale powoduje automatyczną dyskwalifikację danego Uczestnika Konkursu.

8.       Warunkiem udziału w Konkursie i odebrania nagrody jest podanie pełnych i prawdziwych danych osobowych.

9.       Organizator oświadcza, a Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że w przypadku wystąpienia roszczeń osoby trzeciej z tytułu naruszenia dóbr osobistych poprzez publikację i emisję Materiału, Organizator zastrzega sobie prawo do bezzwłocznego usunięcia Materiału przesłanego przez Uczestnika oraz dyskwalifikacji Uczestnika.

10.   Organizator zastrzega sobie także prawo do zdyskwalifikowania Uczestnika  i niezamieszczania Materiału, w przypadku, gdy będzie on zawierał treści wulgarne, obraźliwe, obsceniczne lub w inny sposób naruszające prawa i dobre imię osób trzecich.

    IV.            Wybór Zwycięzców

1.       Wyłonienie zwycięzców Konkursu nastąpi w dniu 03 lipca 2015 roku do godziny 23:59:59.

2.       Wyłonienia zwycięzców dokona powołana w tym celu przez Organizatora komisja konkursowa (dalej: ,,Komisja Konkursowa") składająca się z trzech pracowników Organizatora. Zadaniem Komisji będzie w szczególności:

1)      nadzór nad prawidłowym przebiegiem Konkursu,

2)      wyłonienie zwycięzców Konkursu,

3)      rozpatrywanie reklamacji Uczestników.

3.       Komisja Konkursowa spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do Konkursu dokona wyboru 1 zwycięzcy (dalej: ,,Zwycięzca") nagrody głównej oraz 9 laureatów (dalej: ,,Laureaci") nagrody dodatkowej. Wyłaniając Zwycięzcę oraz Laureatów Komisja Konkursowa będzie kierować się przede wszystkim walorem artystycznym i sposobem ujęcia tematu nadesłanych Materiałów.

4.       Dane Zwycięzcy oraz Laureatów (imię i nazwisko, miejsce zamieszkania) zostaną opublikowane na stronach serwisu www.styl.pl w terminie do 3 dni roboczych od daty wyboru osób nagrodzonych w Konkursie.

5.       O przyznaniu nagrody osoby nagrodzone w Konkursie zostaną także powiadomione drogą e-mailową, na adres z którego zostało przesłane zgłoszenie konkursowe.

      V.            Nagrody

1.       Nagrodami w Konkursie są:

1)      nagroda główna (dalej: ,,Nagroda Główna") dla Zwycięzcy, na która składa się :

 a)  voucher imienny na 3 dniowy pobyt w Darłowie dla Zwycięzcy wraz z osobą towarzyszącą - voucher obejmuje 3 noclegi w Darłowie, w pensjonacie Koral w dniach od 9 do 12 lipca 2015 roku - voucher nie obejmuje wyżywienia oraz kosztów transportu,

b) przedpremierowy egzemplarz najnowszego kryminału Marka Krajewskiego pt. ,,Areny Szczurów" z osobistą dedykacją od autora,

c) spotkanie z Markiem Krajewskim w Darłowie w dniu [].

d) wstęp na festiwalu Media i Sztuka, który odbędzie się w Darłowie w dniach 09-12 lipca

 2)      nagroda dodatkowa (dalej: ,,Nagroda dodatkowa") dla Laureatów miejsc 2-10 - przedpremierowe egzemplarze najnowszego kryminału Marka Krajewskiego ,,Arena Szczurów" (wysyłane w dniu premiery).

 

2.       W celu realizacji prawa do Nagrody Głównej Organizator skontaktuje się ze Zwycięzcą w formie mailowej, na adres e-mail, z którego dokonano zgłoszenia do udziału w Konkursie. Zwycięzca obowiązany jest potwierdzić otrzymanie wiadomości od Organizatora dotyczącej realizacji prawa do Nagrody Głównej, w terminie 2 dni od jej otrzymania, pod rygorem utraty tytułu Zwycięzcy i prawa do Nagrody Głównej.

 

3.       W przypadku braku możliwości skontaktowania się z osobą nagrodzoną w Konkursie, nieodebrania przez nią nagrody lub niespełnienia postanowień Regulaminu, w tym postanowienia zapisu ust 2 powyżej, nagroda zostanie  przekazana kolejnemu Uczestnikowi, którego Materiał Komisja Konkursowa oceniła najwyżej.

4.       Żadna z nagród nie podlega zamianie na inną nagrodę lub na jej równowartość pieniężną.

5.       Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej mu nagrody na osoby trzecie.

6.       Zwycięzca ma prawo zrzec się prawa do przyznanej mu nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.

7.       Nagrody dodatkowe Organizator wyśle do Laureatów pocztą lub pocztą kurierską w dniu premiery książki na adres zamieszkania na terytorium RP podany przez nich w e-mailu zgłoszeniowym. Laureat zobowiązany jest do podpisania dokumentów stwierdzających odbiór nagrody.

8.       Zwycięzca Konkursu traci prawo do nagrody, bez jakichkolwiek roszczeń lub żądań wobec Organizatora, jeżeli przekazane przez niego dane osobowe okażą się błędne lub nieprawdziwe.

    VI.            Dane osobowe

1.         Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) zbieranych i przetwarzanych w ramach niniejszego Konkursu jest Organizator. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne dla realizacji prawa do nagród.

 

2.       Organizator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Uczestników Konkursu jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji Konkursu, w szczególności w celu przekazania nagród Zwycięzcy i Laureatom. Po zakończeniu Konkursu dane osobowe będą anonimizowane poza przypadkami określonymi w przepisach prawa.

3.       Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na zamieszczenie ich danych osobowych na stronie www.styl.pl w przypadku, gdy zostaną oni zwycięzcami Konkursu. Zamieszczenie tych danych nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od dnia wyłonienia osób nagrodzonych w Konkursie.

4.       Uczestnicy mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania. Prawo to może być wykonywane poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku w formie pisemnej na adres: Grupa INTERIA.PL Sp. z o.o. Sp. k., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków.

5.       Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Organizatora o zmianie adresu lub innych podanych przez siebie danych.

6.       Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwego adresu lub innych danych uniemożliwiających jego identyfikację.

  VII.            Reklamacje

1.       Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi w ciągu 21 dni od daty wyłonienia osób nagrodzonych w Konkursie (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora).

2.       Reklamacje, które wpłynęły po upływie powyższego terminu nie będą rozpatrywane.

3.       Reklamacja dopuszczalna jest w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności, skierowanej na adres Organizatora - Grupa INTERIA.PL Sp. z o.o. Sp. k., os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków.

4.       Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi poprzez nadanie w terminie 7 dni  od dnia rozpatrzenia reklamacji listu poleconego, na adres podany przez Uczestnika składającego reklamację.

5.       Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.

VIII.            Postanowienia końcowe

1.       Organizator ma prawo w każdym momencie trwania Konkursu wykluczyć z udziału  w Konkursie (w tym odmówić przyznania nagrody) Uczestnika, w stosunku do którego powziął podejrzenie o działania sprzeczne z niniejszym Regulaminem.

2.       Organizator zastrzega sobie również prawo dyskwalifikacji Uczestników lub Zwycięzcy/Laureata, wobec których powziął podejrzenie o zmowę mającą na celu nieuczciwe, z punktu widzenia Organizatora, uzyskanie dużych ilości nagród.

3.       Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Uczestnicy przesyłają zgłoszenia i propozycje odpowiedzi na pytania konkursowe, jak również, za pośrednictwem której Organizator kontaktuje się z Uczestnikiem.

4.       Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

5.       Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

 

6.       Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych powodów, niezawinionych przez Organizatora, z zastrzeżeniem, że zmiany w Regulaminie nie będą naruszać praw nabytych przez Uczestników Konkursu.

 

 [WM1]Prośba o wklejenie linku, po d którym dostępny będzie regulamin.

Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy