Reklama

Regulamin konkursu „Akcja stylizacja”

I. Postanowienia ogólne

1. Konkurs "Akcja stylizacja" zwany dalej

"Konkursem", organizowany jest przez firmę INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (adres: 31-946 Kraków, Os.

Teatralne 9A REGON: 142734048, NIP: 5272644300), o kapitale zakładowym w wysokości 220 005 000 zł, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego

przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000373733 (dalej "Organizator").

 2. Konkurs rozpoczyna się dnia 07.02.2012 i trwa do dnia 14.03.2012 do godz. 23:59:59. Informacje na temat Konkursu dostępne są w siedzibie

Reklama

Organizatora oraz na stronach internetowych pod adresem www.styl.pl.

 3. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, z wyjątkiem pracowników oraz współpracowników Organizatora oraz członków ich rodzin, za jakich uważa się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodzeństwo małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia, a także osoby pozostające w związkach partnerskich.

 4. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem, zwanym dalej "Regulaminem" i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 5. W Konkursie samodzielnie mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie tj. posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie powyżej 13 roku życia biorą udział w Konkursie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych, którzy odbierają nagrody w ich imieniu.

6. Dokonując zgłoszenia swego udziału w Konkursie Uczestnik powinien zapoznać się z warunkami uczestniczenia w Konkursie, wskazanymi w Regulaminie i w przypadku negatywnej weryfikacji (brak spełnienia któregokolwiek ze wskazanych warunków, względnie spełnienie warunku wykluczającego udział w Konkursie) - odstąpić od zgłoszenia swej osoby do udziału w Konkursie. Brak spełnienia warunków uczestnictwa w Konkursie dyskwalifikuje Uczestnika, który dokonał zgłoszenia wbrew postanowieniom Regulaminu.

II. Zasady Konkursu

7. Zadaniem Uczestników Konkursu będzie dodanie zdjęcia/zdjęć przedstawiających stylizacje wedle własnego pomysłu wraz z danymi

osobowymi Uczestnika, takimi  jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres w trybie i na warunkach Regulaminu w części społecznościowej wortalu: www.styl.pl/wasz-styl/galerie. Jeden uczestnik może dodać nie więcej niż trzy zdjęcia. Nadesłanie zdjęć przez Uczestnika jest możliwe tylko po zarejestrowaniu się w wortalu Styl.pl (http://styl.pl)

 8.  Organizator zastrzega że, zdjęcia przesłane przez uczestnika konkursu zostaną opublikowane nie dłużej niż w ciągu trzech dni roboczych w zakładce styl.pl/moda/akcjastylizacja i ocenione przez wybraną osobę z Jury.

9. Wysyłając wiadomość mail ze zgłoszeniem zdjęć do udziału w Konkursie, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego treść.

10. Każdy uczestnik Konkursu może wziąć udział w Konkursie tylko raz.

11. Aby wziąć udział w Konkursie, każdy Uczestnik powinien:

a. posiadać aktywne konto użytkownika

b. dodać zdjęcie/zdjęcia w zakładce galerie w terminie od 07.02.2012 do 07.03.2012.

c. przesłać do użytkownika "Konkursy" informację z danymi osobowymi takimi jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania. W temacie

informacji wpisać "Zgłoszenie do konkursu "Akcja stylizacja".

 12. Przesyłając Materiał i akceptując regulamin Konkursu, Uczestnik Konkursu oświadcza, że:

1) Jest wyłącznym autorem Materiału i posiada pełnię praw autorskich i pokrewnych do Materiału, oraz że tym samym wyraża zgodę na jego publikację

w portalu www.styl.pl i jego udostępnienie użytkownikom portalu,

 2) Materiał nie narusza praw osób trzecich, w tym osoba która jest uwieczniona na Materiale, wyraziła zgodę na umieszczenie Materiału w Konkursie zgodnie z Regulaminem w zakresie w jakim jej wizerunek jest rozpoznawalny,

3) udziela niewyłącznej, nieodwołalnej i nieodpłatnej zgody, na czas nieokreślony na użytkowanie Materiału przez Organizatora na następujących polach eksploatacji:

i. zwielokrotniania, utrwalania, sporządzania cyfrowego zapisu udostępnionego materiału, wprowadzania materiału do pamięci komputera,

ii. wprowadzania materiału do własnych baz danych, bądź w postaci oryginalnej bądź w postaci fragmentów,

iii. w zakresie rozpowszechniania materiału w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie materiału w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności za pośrednictwem Internetu lub innych sieci komputerowych, sieci telefonii komórkowych oraz w jakikolwiek inny sposób, w tym przy pomocy przekazu telekomunikacyjnego lub satelitarnego.

13. Ponadto Uczestnik zobowiązuje się w stosunku do Organizatora do niewykonywania osobistych praw autorskich do Materiału na czas udzielenia licencji, o której mowa powyżej.

14. Organizator oświadcza, a Użytkownik przyjmuje do wiadomości, w przypadku wystąpienia roszczeń osoby trzeciej z tytułu naruszenia dóbr osobistych poprzez publikację i emisję Materiału, Organizator zastrzega sobie prawo do bezzwłocznego usunięcia Materiału takiej osoby trzeciej oraz dyskwalifikacji Uczestnika.

15. Organizator zastrzega także prawo do zdyskwalifikowania i niezamieszczania Materiału, w przypadku, gdy będzie on zawierał treści wulgarne, obraźliwe, obsceniczne lub w inny sposób naruszający prawa i dobre imię osób trzecich.

16. Niewykonanie któregokolwiek z warunków przedstawionych w pkt 11 powoduje automatyczną dyskwalifikację danego Uczestnika Konkursu.

17. Warunkiem udziału w Konkursie i odebrania nagrody jest podanie pełnych i prawdziwych danych osobowych.

18. Laureatami Konkursu zostaną osoby, których stylizacje zostaną ocenione jako najlepsze.  Wyboru dziesięciu najlepszych stylizacji dokonają użytkownicy za pomocą głosowania w przycisk „Poleć”. Głosowanie odbędzie się w dniach 08.03.2012 – 11.03.2012. Następnie spośród dziesięciu najpopularniejszych stylizacji  Komisja Konkursowa powołana w tym celu przez INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wyłoni trzech laureatów.  Wyłaniając laureatów Komisja Konkursowa kierować się będzie w szczególności pomysłowością i merytorycznym przygotowaniem uczestników nadesłanych stylizacji.

III. Rozwiązanie Konkursu

19. Wyłonienie laureatów Konkursu, którym przysługiwać będzie prawo do nagród nastąpi nie później niż 16.03.2011 r.

20. Wyłonienia zwycięzców dokona powołana w tym celu przez Organizatora Komisja Konkursowa składająca się z trzech pracowników Organizatora oraz z Magdaleny Kanoniak i Joanny Glogazy. Zadaniem Komisji będzie w szczególności:

a. nadzór nad prawidłowym przebiegiem Konkursu,

b. wyłonienie zwycięzców Konkursu,

c. stwierdzenie, że Uczestnik utracił prawo do nagrody zgodnie z Regulaminem,

d. rozpatrywanie reklamacji Uczestników.

21. Zwycięzcami Konkursu zostanie 3 uczestników, których stylizacje zostaną uznane za najciekawsze przez Komisję Konkursową wśród dziesięciu najpopularniejszych stylizacji wybranych przez użytkowników portalu Styl.pl

22. Wyłaniając zwycięzców Komisja Konkursowa kierować się będzie w szczególności pomysłowością i zaangażowaniem Uczestników oraz popularnością stylizacji wśród użytkowników wortalu Styl.pl.

Informacje o osobach zwycięzców tj. imię nazwisko oraz miejsce zamieszkania opublikowane zostaną na stronie www.styl.pl w ciągu trzech

dni od dnia 14.03.2012 r.

23. O przyznaniu nagród laureaci zostaną powiadomieni wiadomością e-mail w ciągu trzech dni od daty ich wyłonienia, na podany przy zgłoszeniu adres e-mail. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z osobą nagrodzoną w Konkursie w terminie do 7 dni od dnia wyłonienia laureatów, nieodebrania przez nią nagrody lub w przypadku nie spełnienia wymogów podanych w punkcie 4, 6, 12, 14 Komisja Konkursowa dokona dodatkowego wyboru, a nagroda przekazana zostanie osobie, wyłonionej przez Komisję Konkursową w dodatkowym wyborze.

IV. Nagrody

24. Fundatorem nagród jest Organizator.

25. Nagrodami konkursowymi dla trzech Uczestników, których

stylizacje zostaną uznane za najciekawsze przez Komisję Konkursową, są:

- nagroda za pierwsze miejsce: zestaw kosmetyków Avon,

indywidualna konsultacja stylistyczna i metamorfoza  w salonie Fabryka Marzeń  oraz złoty naszyjnik z kolekcji Krzysztof Strożyna for YES o wartości : 1990,80 zł.

- nagroda za drugie miejsce: zestaw kosmetyków Avon, makijaż i metamorfoza w Fabryce Marzeń o wartości 645,80 zł.

- nagroda za trzecie miejsce: zestaw kosmetyków Avon i metamorfoza w Fabryce Marzeń o wartości 495,80 zł.

26. Nagrody nie obejmują kosztów przejazdu na miejsce jej realizacji.

27. Zwycięzca, któremu przyznana została nagroda, za zajęcie pierwszego miejsca, zobowiązany jest do zapłaty podatku który stosownie do z art. 30 ust.1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r., Nr 14, poz. 176, ze zm.)przekazany przez Organizatora jako  płatnika,  tytułem zryczałtowanego podatku od nagród, o którym mowa  w art. 41 ust. 7 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, do  właściwego naczelnika urzędu skarbowego wraz ze stosownym formularzem deklaracji podatkowej. O sposobie odbioru nagrody oraz sposobie zapłaty podatku Zwycięzca zostanie poinformowany mailem, na adres, z którego wysłana została opinia konkursowa.

28. Uczestnik Konkursu ma prawo do otrzymania tylko jednej nagrody, o której mowa powyżej.

29. Nagroda nie podlega zamianie na inną nagrodę lub na jej równowartość pieniężną.

30. Uczestnik, któremu została przyznana nagroda nie może przenieść praw do przyznanej mu nagrody na osoby trzecie.

31. Uczestnik któremu została przyznana nagroda, ma prawo zrzec się prawa do przyznanej mu nagrody, składając Organizatorowi lub INTERIA.PL

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością stosowne oświadczenie na piśmie.

32. Nagrody zostaną wysłane w ciągu 14 dni od wyłonienia laureatów Konkursu przez Organizatora pocztą polską lub pocztą kurierską na adres w Polsce, wskazany przez Uczestnika. Laureat jest zobowiązany podpisać dokumenty stwierdzające odbiór nagrody.

33. Zwycięzca traci prawo do nagrody, bez jakichkolwiek roszczeń lub żądań wobec Organizatora, jeżeli przekazane przez niego dane osobowe okażą się błędne lub nieprawdziwe.

V. Postanowienia końcowe

34. Wypełniając formularz rejestracyjny w portalu styl.pl Uczestnicy wyrażają zgodę na zasady Konkursu i akceptują Regulamin Konkursu.

35. Biorąc udział w Konkursie uczestnicy wyrażają zgodę na opublikowanie w portalu Styl.pl imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania Uczestnika Konkursu, jeżeli zostanie on jednym ze laureatów Konkursu.

36. Administratorem danych osobowych zbieranych w ramach niniejszego Konkursu jest INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

37. Biorąc udział w Konkursie Uczestnicy Konkursu oświadczają, iż mają świadomość, że udział w Konkursie wiąże się z podaniem przez nich danych osobowych, które INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zobowiązuje się przetwarzać wyłącznie w celu realizacji Konkursu. INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oświadcza, że nie będzie przetwarzać danych osobowych uczestników konkursu w celach marketingowo-reklamowych, w szczególności nie będzie wysyłać informacji handlowych na podanych przez Uczestnika adres poczty elektronicznej.

38. Uczestnicy Konkursu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania. Prawo to może być wykonywane poprzez przesłanie odpowiedniego wniosku w formie pisemnej na adres: INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Teatralne 9A, 31 - 946 Kraków .

39. Po zakończeniu Konkursu wszelkie dane Uczestników, którzy wzięli udział w Konkursie zostaną poddane anonimizacji.

40. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Konkursu z Regulaminem, służy każdemu Uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia zwycięzców Konkursu (decyduje data wpływu reklamacji do Organizatora). Organizator nie jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji wysłanej po upływie powyższego terminu.

41. Reklamacja dopuszczalna jest w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności skierowanej na adres do korespondencji Organizatora - INTERIA.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością os. Teatralne 9a, 31-946 Kraków. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w ciągu 14 dni od otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez uczestnika, składającego reklamację.

42. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny

reklamacji.

43. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

44. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

45. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

46. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

47. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać

praw nabytych przez Uczestników.

48. Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Organizatora o zmianie adresu lub innych danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

49. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika niewłaściwego adresu, lub innych danych uniemożliwiających

jego identyfikację.

50. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Uczestnicy przesyłają

Zgłoszenia i propozycje odpowiedzi na Pytania, jak również, za pośrednictwem której Organizator kontaktuje się z uczestnikiem.

51. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość i terminowość doręczenia przez pocztę lub firmę kurierską przesyłek wysyłanych

w związku z prowadzeniem Konkursu.

Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy