Przejdź na stronę główną Interia.pl

​Katarzyna Glinka dołączyła do akcji "Jem Drugie Śniadanie"!

Wspólnie z Anną Wyszkoni, Dorotą Chotecką i Andrzejem Krzywym, dotychczasowymi ambasadorami, będzie namawiać Polaków do zabierania z domu drugiego śniadania.

 Na początku 2015 roku ruszyła ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna "Jem Drugie Śniadanie", która edukując jednocześnie wspiera program dożywiania w Polsce "Pajacyk". Za cel organizatorzy postawili sobie wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Zaangażowane w akcję gwiazdy zgodnie przyznają jest to dla nich ważny posiłek, który codziennie zabierają ze sobą do pracy, a także pilnują, by ich dzieci regularnie go spożywały. Jak przyznaje Katarzyna Glinka, bez wahania zaangażowała się w kampanię "Jem Drugie Śniadanie, ponieważ jako aktywna zawodowo mama, przestrzega pewnych zasad, które pomagają jej organizować dzień. Taką zasadą jest m.in. regularność spożywania posiłków.

Reklama

- Zdrowe odżywianie, a przede wszystkim umiar i równowaga są dla mnie najważniejsze. Chociaż mam dużo obowiązków zawodowych to przede wszystkim jestem mamą. Wspólne posiłki to bardzo ważne momenty w ciągu dnia, zwłaszcza od kiedy mój synek poszedł do przedszkola.- przekonuje aktorka.

 Inicjatywę "Jem Drugie Śniadanie" wspierają również takie gwiazdy jak: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka i Andrzej Krzywy, którzy we wrześniu ubiegłego roku w ramach Ogólnopolskiego Dnia Drugiego Śniadania dzielili się ideą kampanii w mediach, a także rozdali około pięćset własnoręcznie zrobionych kanapek na ulicach Warszawy.

Namawiając do regularnych posiłków organizatorzy kampanii "Jem Drugie Śniadanie" pamiętają o tych, którzy na posiłki pozwolić sobie nie mogą. Dzięki wspólnej inicjatywie z programem dożywiania
w Polsce "Pajacyk", który stał się partnerem społecznym akcji, we wrześniu 2015 r., wydano 15 600 tys. ciepłych posiłków w szkołach na terenie całej Polski.

 - Pomaganie dzieciom z najuboższych rodzin, tym które nie mogą liczyć na domowe drugie śniadanie, jest naszym obowiązkiem. Realna pomoc, jaką niesie kampania a także jej idea, były powodem, dla którego zdecydowałem się wesprzeć "Jem Drugie Śniadanie" w kolejnej edycji.- powiedział Andrzej Krzywy podczas konferencji inaugurującej tegoroczną odsłonę JDŚ.

 Regularne spożywanie drugiego śniadania, a także zwracanie uwagi na to, co konkretnie wchodzi
w jego skład, sprzyja dobrej kondycji psychicznej i fizycznej, zapobiega otyłości. Kampania "Jem Drugie Śniadanie" promuje również ideę noszenia ze sobą pojemników z drugim śniadaniem.

- Przykład idzie z góry. Dlatego w tegorocznej edycji chcemy dotrzeć z naszym przekazem do rodziców, bo to oni odpowiedzialni są za to, co jedzą ich dzieci. Sama angażuję się w projekty organizowane w szkole mojej córki i wiem, że dzieciaki chętnie chłoną wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania. Raz, po takim spotkaniu usłyszałam od własnego dziecka, że nie powinnam jeść owoców wieczorem, bo zawierają cukier. - opowiedziała podczas konferencji Dorota Chotecka, świadoma mama zaangażowana w akcję "Jem Drugie Śniadanie".

Sponsorem kampanii "Jem Drugie Śniadanie" jest marka Bielmar. Partnerem medycznym został Żagiel Med z Lublina. Za organizację odpowiada Zaza Media.


materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje