Przejdź na stronę główną Interia.pl

Wspomnienia Tommy Hilfigera

Jesienią 2015 roku, w trzydziestą rocznicę powstania marki Tommy Hilfiger, ukaże się książka ze wspomnieniami Tommy Hilfigera. Projektant opisuje w niej wczesne dzieciństwo i młodość, swoje początki w świecie mody, sukcesy, porażki i niepowstrzymaną determinację, która doprowadziła go do stworzenia globalnej marki lifestylowej wartej miliardy dolarów.

Tommy Hilfiger wykreował klasyczny amerykański styl łączący pop ze stylem "preppy", z którego słynie wschodnie wybrzeże USA. Urodził się w Elmira (stan Nowy Jork) jako drugie dziecko w rodzinie z dziewięciorgiem dzieci. W 1969 roku będąc jeszcze w szkole średniej otworzył małą sieć sklepów z ubraniami, by w 1985 wprowadzić markę sygnowaną swoim imieniem, która szybko poszerzyła się między innymi o kolekcję damską,  Hilfiger Denim, ubrania dla dzieci, modne dodatki, artykuły perfumeryjne i domowego użytku. 

Reklama

W latach 90. był jednym z prekursorów łączenia mody ze światem celebrytów, poprzez sponsorowanie tras koncertowych m.in. dla takich legend rocka jak The Rolling Stones,  oraz jako jeden z pierwszych projektantów, w którego kampaniach reklamowych występowały takie gwiazdy jak Lenny Kravitz, David Bowie oraz Beyoncé. W roku 2012 otrzymał Geoffrey Beene Lifetime Achievement Award, przyznawaną przez CFDA (The Council of Fashion Designers of America).

 - Zastanawiając się nad moimi osiągnięciami w świecie mody przez ponad 30 ostatnich lat widzę, że to był niezwykły czas, pełen znaczących momentów, które zaważyły na mojej karierze i życiu osobistym - mówi Tommy Hilfiger. - Zawsze uważam, że to co najlepsze jeszcze nadejdzie, ale już to co było, to była wielka, wspaniała przygoda - dodaje projektant.


Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje