Reklama

W pogoni za torebką

Człowiek, który przechytrzył dom mody Hermès. Prawdziwa historia ze świata wielkiej mody!

Która z nas nie marzy o tym, żeby wyglądać jak gwiazda filmowa, nosić ubrania od najlepszych projektantów, budzić podziw mężczyzn i innych kobiet? Carrie Bradshaw z Seksu w wielkim mieście do szczęścia potrzebowała butów od Manolo

Blahnika, diabeł ubierał się u Prady, natomiast Victoria Beckham, Sharon Stone czy Naomi Campbell potrafiły wydać fortunę na torebkę o wdzięcznej nazwie BIRKIN.Torebka mrocznym przedmiotem pożądania?

Torebka, która kosztuje tyle co mały samochód? To szaleństwo!

A jednak. Co więcej, trzeba na nią czekać nawet dwa lata! Lista oczekujących jest długa, a sprzedawcy nieubłagani. Wielki świat, wielka moda, wielka ściema.

Reklama

Choć Michael nigdy wcześniej nie słyszał o torebce Birkin, szybko zorientował się, że wielu chciałoby ją mieć, ale niewielu może ją kupić. Postanowił przechytrzyć marketingowe sztuczki świata mody i obmyślił formułę, dzięki której był w stanie kupić kilka birkinek w jeden tydzień i sprzedać je tym, którzy o nich marzyli. Przy okazji dowiedział się wiele o ludzkiej naturze: jak łatwo nas omamić, wzbudzić w nas sztuczne potrzeby, przekonać, że nowa torebka lub buty są gwarantem naszego szczęścia.

"W pogoni za torebką"

Michael Tonello

Wydawnictwo Znak


Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: moda | torebka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy