Reklama

Szczepionki dla dzieci

Dobiegła końca trzecia edycja wspólnej akcji Pampers i UNICEF "1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka", której celem jest ochrona życia dzieci w najbardziej zagrożonych tężcem regionach świata.

W ciągu 3 miesięcy jej trwania, od stycznia do marca 2011, dzięki hojności i zaangażowaniu polskich rodziców, marka Pampers zebrała fundusze na zakup ponad 4 milionów szczepionek, które pomogą uratować życie dzieci i ich mam. Polską edycję akcji już po raz drugi wsparła aktorka i mama 5 dzieci, Małgorzata Ostrowska-Królikowska.

Tężec jest chorobą, o której Europa już niemal zapomniała. Jednak w rozwijających się regionach świata wciąż stanowi ona śmiertelne zagrożenie. Szacuje się, że co roku, z powodu zakażenia bakterią tężca umiera ok. 59 tys. dzieci i matek, choć aby temu zapobiec wystarczy szczepienie.

Reklama

W ramach trwającej od 2006 roku globalnej współpracy Pampers i UNICEF, do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci.

Do właśnie zakończonej w Polsce trzeciej edycji akcji mógł przyłączyć się każdy - kupując dowolny produkt Pampers oznaczonych logo UNICEF. Mechanizm jest bardzo prosty: za każdą taką paczkę pieluszek lub chusteczek marka Pampers przekazuje organizacji UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy