Reklama

SHOW świętuje trzecie urodziny

26 września na rynku ukazało się wyjątkowe, urodzinowe, wydanie magazynu SHOW.

Z okazji 3. urodzin SHOW ma większą objętość, aż 132 strony i wiele urodzinowych materiałów oraz konkursów ze spektakularnymi nagrodami dla czytelniczek.

W urodzinowym numerze, specjalnie dla SHOW, Maja Sablewska w roli dziennikarki przeprowadza wywiad z Kate Moss, a Anja Rubik pokazuje swoje zdjęcia z dzieciństwa. Specjalnie , z okazji urodzin, redakcja SHOW przygotowała "Quiz dla czytelników", gdzie można sprawdzić swoją wiedzę na temat gwiazd i showbiznesu.

SHOW podsumowuje również 3 lata modowej rubryki: "Trafy i gafy". W tym numerze redakcja prezentuje osoby, które najczęściej były nagradzane za najlepsze stylizacje i te, które zaliczyły najwięcej wpadek.

Reklama

Urodzinowy SHOW zawiera również, powiększony do 36 stron, dodatek SHOW Style. W tym wyjątkowym, urodzinowym wydaniu ikona mody, Małgorzata Kożuchowska, zdradza czytelniczkom sekrety swoich najlepszych stylizacji.

Na 3. urodziny SHOW przygotowało niezwykłe konkursy, w których wygrać można m.in. suknie Dawida Wolińskiego i marki La Mania, przejażdżkę po profesjonalnym torze Lamborghini, czy romantyczny wyjazd do Kenii. Czytelniczki, które autorsko wystylizują się na Rihannę i wyślą zdjęcia do redakcji Show, mają szanse wygrać bilety na wyjątkowy koncert gwiazdy w ramach międzynarodowej trasy "Loud Tour".

Z okazji 3. urodzin SHOW, nie tylko rozdaje prezenty, ale też wspiera projekt warszawskich Amazonek - budowę Domu Chorych na Raka. Do swojej akcji SHOW zaprosiło gwiazdy: Rubik, Maję Sablewską, Annę Dereszowska, Kasię Glinkę i Justynę Steczkowską oraz firmę APART. Każda z gwiazd zaprojektowała unikalny charms, a firma APART wyprodukowała unikatową kolekcję 50 bransoletek. Jedyna możliwość, by stać się właścicielką jednej z nich, to wygrać w konkursie SHOW, nie można ich kupić w żadnym sklepie. Wysyłając sms czytelniczki, dołączą do naszych gwiazd, magazynu SHOW i firmy APART, pomogą warszawskim Amazonkom. Wydawnictwa Bauer całkowity zysk z konkursu SMS przekaże na szczytny cel - budowę Domu Chorych na Raka.

SHOW - magazyn o gwiazdach

Show
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy