Przejdź na stronę główną Interia.pl

Półnagi Marc Jacobs w reklamie

Marc Jacobs, projektant związany z marką Louis Vuitton, został w roku 2013 dyrektorem kreatywnym marki Coca-Cola Light (Diet Cola), która w tym roku obchodzi swoje 30. urodziny.

Projektant, w ramach swojej nowej funkcji, nie tylko występuje w kampanii reklamowej, ale także zaprojektował butelki napoju, które inspirowane są latami 80., 90. oraz ostatnim dziesięcioleciem. W jednym ze spotów kampanii, której hasło przewodnie to "Sparkling Together for 30 years", Marc Jacobs pozuje półnagi prężąc swoje wysportowane ciało. Brawo!

Reklama

Współpraca koncernu Coca Cola z Markiem Jacobsem nie jest pierwszą współpracą z przedstawicielem ze świata mody. Wcześniej byli to także Karl Lagerfeld i Jean Paul Gaultier.

Zobacz spot reklamowy z półnagim Jacobsem:

Dowiedz się więcej na temat: Marc Jacobs | Coca-Cola | reklama | Louis Vuitton

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje