Przejdź na stronę główną Interia.pl

Nowy magazyn "Grazia"

Łączymy najróżniejsze światy, z jednej strony luksus i elegancję, a z drugiej świat nam bliski, przyjazny i przystępny - mówi Anna Zaleska, redaktor naczelna polskiej edycji luksusowego magazynu "Grazia", którego pierwszy numer ukaże się w listopadzie.

Polska edycja dwutygodnika "Grazia" (prawidłowa wymowa "‘gracja") będzie 21. międzynarodowym wydaniem tego tytułu, obok m.in. brytyjskiego, francuskiego, australijskiego, chińskiego, niemieckiego czy indonezyjskiego. To jeden z najstarszych tytułów kobiecych, który powstał w roku 1938.

- "Grazia" jest przeznaczona dla kobiet inteligentnych, ciekawych świata w najróżniejszych jego aspektach. To nie tylko informacje o gwiazdach, modzie i urodzie, ale też felietony o tym, co nas porusza, bliskie nam tematy społeczne i reportaże ze świata - mówi Anna Zaleska.

Reklama

- Cokolwiek "Grazia" robi, cokolwiek pisze, wszystko jest w dobrym stylu. Twórcy brytyjskiej edycji pisma opisują to bardzo trafnie: speed with style, news with shoes - dodaje.

Felietonistkami pisma będą dziennikarki Marzena Rogalska i Dorota Wellman oraz projektantka Gosia Baczyńska.

Magazyn "Grazia" to luksusowy dwutygodnik dla kobiet, którego pierwszy numer w Polsce ukaże się 29 listopada 2012 roku na licencji Arnoldo Mondandori Editore. 24 października przy ulicy Mysiej 3 w Warszawie odbyła się prezentacja magazynu. A narodziny polskiej edycji "Grazia" uczci eventem 29 listopada w Warszawie.

Magazyn skierowany jest do czytelniczek w wieku 20-40 lat, z wyższym lub średnim wykształceniem, ze średnich i dużych miast.




Dowiedz się więcej na temat: dwutygodnik | Grazia | nowy tytuł | Bauer | magazyn

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje