Reklama

Kobiety kobietom w Sephora

Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rozpoczyna się akcja, w której kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu "Sukces To Ja" - największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek.

Organizatorem programu jest partner Sephora Polska - Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

W program "Sukces TO JA" zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 tys. kobiet. Sieć lokalnych Ambasadorek programu "Sukces TO JA" obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.

- Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet - to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

Reklama

Limitowaną kolekcję tworzą:
- Sephora Favorites Red Lips Selection
- Sephora Rouge Girl' Tribe (red limited edition)
- HUDA Beauty Be Your Own Cheerleader
- Winky Lux Glimmer Balm Ruby
- Estee Lauder Red Limited Edition

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy