Przejdź na stronę główną Interia.pl

Kalendarz odważnych kobiet

Na co dzień pracują na różnych stanowiskach w formie InPost. Ich zjawiskowe zdjęcia ilustrują wartości, jakie kobiety wnoszą do swoich zespołów. Środki ze sprzedaży kalendarza, w którym się pojawią, zostaną przekazane Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet na zrealizowanie projektu "Pokonałam Samą Siebie".

Charytatywny kalendarz "Dziewczyny InPost 2018" to zbiór 12 fotografii, dzięki któremu wiele kobiet będzie miało szansę na zmianę swojego życia.

Reklama

Kobiety w firmie InPost stanowią 45 proc. załogi. To rzadkość, zwłaszcza w branży logistycznej. Ideą, jaka przyświecała stworzeniu charytatywnego kalendarza, było zwrócenie uwagi na różnice w kobiecym i męskim podejściu do pracy i biznesu oraz ich wpływ na wzrost wydajności i innowacyjności całych przedsiębiorstw.

- Kobiety posiadają niezwykłą umiejętność budowania relacji międzyludzkich i integrowania ludzi. Potrafią odczytywać́ emocje i wczuć́ się̨ w potrzeby osób, z którymi współpracują, niezależnie od tego czy są to klienci, podwykonawcy czy koledzy w pracy. Powołując do życia kalendarz "Dziewczyny InPost 2018" chcieliśmy właśnie zwrócić uwagę na wartość, jaką panie wnoszą do zespołów - mówi Anna Wiertel, dyrektor marketingu Grupy Integer. - Od samego początku nie chodziło tylko o "kolejny kalendarz", ale o zorganizowanie projektu, który ma zmieniać życie kobiet - dodaje.

Ze środków, jakie uzyskane zostaną ze sprzedaży charytatywnego kalendarza, zostanie zorganizowany projekt "Pokonałam Samą Siebie", którego premiera zaplanowana została na 22 listopada. Ta akcja ma z założenia wspierać kobiety, które mają pomysł na biznes i chcą aktywnie planować swoją ścieżkę kariery.

- Idea stworzenia kalendarza z taką misją powstała podczas ubiegłorocznego, firmowego spotkania świątecznego. Do pierwszych zdjęć zgłosiło się̨ aż 100 pań pełniących różne role w firmie InPost - opowiada Rafał Brzoska, założyciel i prezes Zarządu Grupy Integer.

Na sesję próbną zakwalifikowano 30 z nich. Te zdjęcia zadecydowały o wyborze 11 kandydatek, które w rezultacie zaistniały na kartach tegorocznego kalendarza charytatywnego "Dziewczyny InPost 2018". W sesji wykorzystane zostały projekty autorstwa m.in. Anny Dudzińskiej, Eweliny Kosmal, Sandry Stachury, Pauliny Mrożek i Pauliny Korzeniowskiej - absolwentek krakowskiej Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru.

- Cieszę się, że w ten sposób udało nam się przy okazji realizacji tego projektu wesprzeć już kilka młodych uzdolnionych kobiet, które swoje pasje zamieniły w sukces, które nie boją się pokonywać trudności oraz idą naprzód z wiarą we własne siły i umiejętności. Mamy nadzieję, że nasza idea przekona innych do tego, by wspierać inne panie, a tym samym kupią nasz kalendarz - dodaje Anna Wiertel.

Za zdjęcia odpowiada Piotr Piątek, utalentowany artysta, fotograf mody, wnętrz, architektury i technologii. Za scenerię posłużyły wnętrza futurystycznego obiektu Alvernia Studios.

Kalendarz "Dziewczyny InPost 2018" jest dostępny na Allegro Charytatywni, w księgarniach internetowych Labotiga  oraz czytam.pl w cenie 50 zł.

Zdjęcia: Piotr Piątek
Stylizacje: Patrycja Guzik
Fryzury: Andrzej Krzak
Make up artist: Agnieszka Krzyżowska & Katarzyna Flame Kowalik
Produkcja sesji InPost: Kamila Solon-Serek & Tomasz Łukaszczyk

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje