Przejdź na stronę główną Interia.pl

Centrum Stocznia Gdańska opanuje moda

30 i 31 lipca niesamowita gratka dla wszystkich fanów muzyki, mody i designu. W Trójmieście po raz pierwszy zagości Mustache Yard Sale prawdziwy festiwal tego co stylowe, polskie i niezależne. Będzie to wyjątkowa, 20. edycja wydarzenia.

Idea Mustache Yard Sale narodziła się w 2008 roku w Warszawie. Jej pomysłodawcami byli dwaj licealiści - Patrick Deba i Konrad Ozdowy, którzy poszukując formy dla swojej kreatywnej działalności zorganizowali pierwsze targi dla twórców mody niezależnej i designu. Pomysł z roku na rok cieszył się coraz większą popularnością, czego efektem w 2015 roku był start Mustache on Tour. Po udanych wizytach w Katowicach i Poznaniu, przyszedł czas na Trójmiasto, w którym odbędzie się jubileuszowa 20. edycja wydarzenia.

Reklama

Tradycyjnie już koncepcja targów zakłada podział przestrzeni na dedykowane strefy: Fashion, Concept i Kids uzupełnione o wyjątkową strefę gastronomiczną. W strefie Kids, wszyscy wąsacze, znajdą coś dla siebie. Na rodziców czekają najlepsi projektanci mody dziecięcej, podczas gdy młodzi wąsacze mogą oddać się opiece profesjonalnych animatorów.  

Na Yard Sale'u tradycyjnie już będzie też można spróbować najlepszej oferty gastronomicznej Food Tracków, a to dzięki wydarzeniu Żarcie na Kółkach - ogólnopolskiemu cyklicznemu zjazdowi food-trucków. Każdy odwiedzający podczas targów otrzyma najnowszy model torby Mustache z wyjątkowym, odświeżonym projektem. Każda z pań będzie mogła zrelaksować się w specjalnej strefie piękna przygotowanej przez firmę Babyliss.

Poprzednia, czerwcowa edycja zgromadziła ponad 30. tysięcy osób, aktywnie uczestniczących w zakupowo-rozrywkowym szaleństwie. W najbliższej odsłonie swój udział potwierdziły takie marki jak: Local heros, Alkopoligamia, Rilke czy Nubee a pomagać w zakupowym szaleństwie będą Pani Ekscelencja, Areta Szpura czy Omenaa Mensah.

Obecność Omeny Mensah jest nie przypadkowa, bo to właśnie podczas trójmiejskiego wydarzenia poprzez zakup koszulek ze specjalnej kolekcji Mustache x Omenaa będzie można wesprzeć działania Omenaa Foundation, która zbiera środki na wybudowanie szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie. Ambasadorami akcji są m.in.: Rafał Maślak, Paulina Krupińska, Natasza Urbańska, Monika Mrozowska czy Katarzyna Bujakiewicz.

Pierwszy dzień targów zostanie zwieńczony legendarnym afterparty organizowanym na terenie Centrum Stocznia Gdańska. Podczas celebrowania 20 edycji targów nie zabraknie najlepszych producentów polskich i zagranicznych, szczegółowy line up pojawi się wkrótce.

Hale Centrum Stocznia Gdańska będą otwarte dla gości od 12:00 do 19:00 Wejście na Mustache Yard Sale jest bezpłatne.

Styl.pl jest patronem Mustache Yard Sale.




Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama