Reklama

Akcja Avon i Łukasza Jemioła

11 czerwca odbędzie się Dzień Różowej Wstążki organizowany w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi. W akcję dedykowaną profilaktyce raka piersi zaangażował się jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich projektantów - Łukasz Jemioł. Specjalnie na tę okazję, projektant stworzył limitowaną linię koszulek, którą będzie można kupić wyłącznie podczas Dnia Różowej Wstążki.

Dzień Różowej Wstążki to jedno z największych wydarzeń w Polsce dedykowanych profilaktyce raka piersi i uświadamianiu Polkom, że wcześnie wykryta choroba to nie wyrok. Przypominać o tym ma także limitowana linia koszulek zaprojektowanych specjalnie na tę okazję przez polskiego projektanta Łukasza Jemioła.

- Bardzo się cieszę, że w tym roku współpracuję z Avon przy okazji kampanii Avon kontra Rak Piersi i mogę stworzyć linię koszulek, która będzie przypominać kobietom o tym, jak istotne są badania profilaktyczne. Hasło "Be First", które znajduje się na koszulce ma zachęcać kobiety do tego, aby one pierwsze podejmowały kroki w kierunku profilaktyki, badały się regularnie i nie czekały na pojawienie się pierwszych symptomów choroby - mówi Łukasz Jemioł.

Reklama

Limitowana liczba koszulek zaprojektowanych przez Łukasza Jemioła będzie dostępna wyłącznie podczas Dnia Różowej Wstążki, 11 czerwca, na Bulwarach Wiślanych Jana Karskiego w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia będą mogli kupić ją w cenie 65 złotych na stoisku Avon. Całkowity zysk uzyskany ze sprzedaży koszulek przeznaczony zostanie na działania w ramach kampanii Avon kontra Rak Piersi.



Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy