Reklama

​Premiera utworu "3 cities" Radzimira Dębskiego

Kompozytor i producent muzyczny, Radzimir Dębski, stworzył "3 cities" w ramach projektu #SłuchajMiasta, któremu patronuje Wyborowa. Efektem tej współpracy jest utwór oraz klip "3 cities" i limitowana edycja wódki, sygnowana symbolami trzech miast: Warszawy, Paryża i Nowego Jorku.

Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy - Warszawę, Paryż i Nowy Jork - w jednym temacie muzycznym, w utworze "3 cities". Jak sam przyznaje: "Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej - widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze".

Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. - Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który - podobnie jak my - nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia - tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard.

Reklama

Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu Jimka oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów - butelki sygnowane symbolami trzech miast - warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu "3 cities" oraz podpisem Radzimira Dębskiego.

W ramach tegorocznego projektu #SłuchajMiasta marka Wyborowa zorganizuje koncert z udziałem Radzimira Dębskiego. Już od 1 lutego fani JIMKA będą mogli powalczyć o wejściówki na jego ekskluzywny koncert. Dodatkowo, co tydzień 20 osób będzie miało szansę wygrać ubrania z limitowanej kolekcji Jacoba.


Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy