TRENDY | Wtorek, 7 września 2010 (11:47)
Tomasz Ossoliński - ambasador projektu „Adam” - 3 września 2010 roku w Pałacu w Wilanowie zaprezentował swoją najnowszą kolekcję. Kto powiedział, że rak piersi to wyłącznie sprawa kobiet? Najwyższy czas, aby do akcji wkroczyli mężczyźni i, jak na prawdziwych Adamów przystało, wspierali swoje Ewy w trudnych chwilach. Nawiązując do tej rajskiej pary Firma Avon we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa Centrum pod hasłem "Adam" zorganizowała akcję, mającą na celu włączenie mężczyzn w walkę z nowotworem piersi. - Jestem zaszczycony, że zaproponowano mi - mężczyźnie, wzięcie udziału w tej akcji. Takie projekty jak ten, dodają skrzydeł artyście i udowadniają, że moda może służyć słusznej sprawie - przyznał projektant. Niebawem kolekcja Tomasza Ossolińskiego zostanie zlicytowana, a całkowity z niej dochód przekazany na rzecz działań firmy Avon w ramach Wielkiej Kampanii Życia.
1 / 16
Czernie, biele, beże i fiolety to dominujące kolory pojawiające się na wybiegu. Uwagę przykuwały zwłaszcza idealnie skrojone marynarki i garsonki. Kobiece fasony, w stylu amazonki, przejęły wiele z mody męskiej.
Źródło: AKPA