Przejdź na stronę główną Interia.pl

Sukcesy polskich blogerek na New York Fashion Week

Luty to gorący okres dla świata mody - właśnie wtedy odbywają się pokazy najważniejszych projektantów, prezentujące trendy na jesień i zimę przyszłego roku. Trwający właśnie New York Fashion Week to również okazja do zaprezentowania się polskim gwiazdom - w rolę korespondentek z najważniejszych modowych wybiegów od lat wcielają się nasze rodzime blogerki.


Reklama

Julia Kuczyńska, znana pod pseudonimem Maffashion oraz Jessica Mercedes Kirchner od kilku sezonów regularnie uczestniczą w pokazach podczas słynnych tygodni mody, ale dopiero od niedawna odnoszą tam również spore sukcesy. Kilka tygodni temu portal branżowy WWD poinformował, że Maffashion jest najbardziej wpływową blogerką na świecie, która dla marek zarobiła tylko w ubiegłym roku ponad 60 milionów dolarów. Po tym ogłoszeniu Julia mogła dosłownie przebierać w ciekawych ofertach, z których jedna ucieszyła ją najbardziej.

Blogerka miała okazję kilka dni temu brać udział w pokazie Oscara de la Renty, jednego z najsłynniejszych domów mody na świecie, jako gość specjalny. Julia miała okazję nie tylko pozować w stylizacji od słynnego projektanta i usiąść w pierwszym rzędzie na pokazie, ale także wziąć udział w przymiarkach, poznać projektantów i spędzić kilka godzin w atelier przebierając między dziesiątkami luksusowych i piekielnie drogich kreacji. Prócz tego Julia Kuczyńska każdego dnia relacjonuje na swoim Snapchacie i Instagramie dziesiątki pokazów, w których bierze udział, a jej stylizacje pojawiają się na bieżąco w najpopularniejszych modowych magazynach.

Jessica Mercedes Kirchner z kolei, po tym jak całkiem niedawno miała okazję poznać Kim Kardashian-West i wziąć udział w prestiżowych warsztatach prowadzonych przez jej prywatnego makijażystę Mario Dedivanovica, również odniosła kilka sukcesów podczas tegorocznego NYFW. Jako jedyna polska blogerka miała okazję przypatrywać się przygotowaniom zza kulis podczas pokazu Victorii Beckham oraz olśniła światowe magazyny swoją nietuzinkową stylizacją od polskiej marki MMC. Jej zdjęcia pojawiły się w aż sześciu edycjach Vogue’a, a także w Harper’s Bazaar czy Elle.

 

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje