Przejdź na stronę główną Interia.pl

Magia kryształu

Diamenty są najlepszym przyjacielem kobiety - twierdziła Marilyn Monroe. Od tamtego czasu niewiele się zmieniło. Oprócz tego, że biżuteria nie służy już jedynie do zdobienia kobiecego ciała, ale także przedmiotów codziennego użytku.

We wszystkich kolorach tęczy

Jedną z najbardziej popularnych i luksusowych marek produkujących biżuterię, jest Swarovski. Choć sprzedaje wiele produktów ze szlifowanego kryształu, część z nich, to ekskluzywna, droga biżuteria. Sprzedaje się ją jedynie w butikach Swarovski, których w Polsce istnieje kilkanaście.

Reklama

Historia marki rozpoczęła się w Czechach, gdzie w XIX w. szlifier Swarovski otworzył fabrykę produkującą unikatowe kryształy. Do tej pory firma jest liderem na rynku. Produkty wyróżniają się bowiem idealnym szlifem, blaskiem i kolorem. W biżuterii występują kryształy klasyczne, przezroczyste, mieniące się kolorami tęczy, delikatne odcienie Golden Shadow, Silver Shade, Light Rose oraz mocno nasycone barwy, takie jak Volcano, Fuchsia, Ruby. Gama barw uwarunkowana jest dodatkiem ołowiu i rozproszeniem światła.

Spod znaku łabędzia

Łabędź na niebieskim tle będący logiem marki, firmuje nie tylko ekskluzywną biżuterię. Kryształy obecnie stanowią bowiem doskonałe dopełnienie przedmiotów codziennego użytku, a także aranżacji wnętrz. Począwszy od telefonów komórkowych, słuchawek, pendrive, laptopów a nawet felg samochodowych, po elementy dekoracyjne na sedesach, prysznicach, żyrandolach.

Projektanci pokrywają kryształami Swarovskiego praktycznie każdą powierzchnię. To symbol luksusu i zbytku, bo jakkolwiek biżuteria zdobi kobietę, tak plansza do gry w Scrabble inkrustowana kryształami nie ma wpływu na atrakcyjność graczy.

Wings of Poetry

Swarovski ciągle przypomina o tym, że biżuteria jest najlepszą przyjaciółką kobiety. 25 listopada 2010 roku w Pałacu Sobańskich w Warszawie odbyła się premiera wiosenno-letniej kolekcji Swarovskiego 2011 pt. "Wings of Poetry". Wieczór poprowadzony został przez Małgorzatę Kożuchowską. Nie zabrakło polskich celebrytów jak Edyta Herbuś, Justyna Steczkowska, Maciej Zień, Marcin Tyszka, Łukasza Jemioła i Ola Kwaśniewska. Stroje modelek i iskrzące się kryształy wprowadziły prawdziwie wiosenną feerię barw. Swarovski nie zapomniał też o mężczyznach, prezentując pierwszą męską kolekcję biżuterii.

Styl.pl/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje