Przejdź na stronę główną Interia.pl

Kolekcja Mohito na sezon jesień-zima 2014/2015

Nasycone kolory, geometryczne formy i malarskie motywy to tematy przewodnie które pojawiły się w najważniejszych kolekcjach na sezon Jesień-Zima 2014. Odważnie postawiły na nie zarówno luksusowe domy mody jak Valentino, Hermes czy Prabal Gurung jak i marki zorientowane bardziej na masowego odbiorcę. W tym gronie znalazło się także Mohito.

Jako tło kampanii wizerunkowej Mohito na sezon jesień-zima 2014 posłużyły surowe krajobrazy kanaryjskiej wyspy Lanzarote. W tej wyjątkowej scenerii po raz pierwszy w historii Mohito po drugiej stronie obiektywu stanął Marcin Tyszka - najbardziej znany w świecie polski fotograf, który jak nikt inny potrafi podkreślić w swoich pracach kobiece piękno i wyrafinowanie.

Reklama

Wybór fotografa nie był przypadkowy. Zdjęcia wykonane przez Tyszkę doskonale korespondują z kobiecym, ale jednocześnie bardzo nowoczesnym charakterem Mohito. Ducha marki idealnie uosabia także piękna Alina Baikova, modelka regularnie pojawiająca się na okładkach prestiżowych magazynów i wybiegach najlepszych projektantów m.in. Victorii Beckham, Dolce&Gabbana, Christiana Diora czy Hugo Bossa. Sama sesja utrzymana jest w surowym, pustynnym klimacie, przełamanym skupiającymi światło lustrzanymi elementami.

Paleta barwna prezentowanej kolekcji opiera się na soczystej czerwieni i metalicznym srebrze oraz monochromatycznym połączeniu czerni i bieli. Całość uzupełniają wyraziste nadruki, inspirowane malarskimi pociągnięciami pędzla. Jeśli chodzi o formy, na jesień i zimę Mohito proponuje zarówno obszerne klosze o długości midi,  jak i kobiece ołówki w srebrnej odsłonie,  bluzy  o geometrycznym kroju boxy, skrócone topy czy komplet z wstawkami imitującymi naturalne włosie. Na wielkie wyjścia doskonale sprawdzą się efektowna długa suknia o asymetrycznym kroju czy kobiecy garnitur w kolorze srebra, będące odpowiedzią marki na trendy dyktowane przez  światowe stolice mody.

Najnowsza kampania wizerunkowa Mohito została wyprodukowana przez grupę Warsaw Creatives, a za koncepcję kreatywną odpowiadał W P Onak. Modelkę wystylizowały Karolina Sołtan i Arleta Żak.

Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: moda

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje