Przejdź na stronę główną Interia.pl

Gold Label Mohito

Gold Label to wyrafinowane projekty dostępne w wybranych salonach Mohito. Odważna gra fasonem i fakturą, wybór najlepszych jakościowo materiałów oraz dbałość o detale sprawiają, że linia w niczym nie odbiega od propozycji serwowanych przez luksusowe domy mody.

W kolekcji jedną z głównych ról odgrywa naturalna skóra w kolorze czarnym, która pojawia się nie tylko w formie obcisłych spodni i ołówkowych spódnic, ale także topu z krótkim, szerokim rękawkiem. Ich uzupełnienie stanowią wszechobecne na wybiegach koszulo-tuniki  oraz okrycia wierzchnie - od nieśmiertelnej ramoneski, przez wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju, po miękkie futerko o długim włosiu.

Reklama

W kolekcji ważną rolę odgrywają akcesoria. Sięgające uda skórzane kozaki i długie rękawiczki z metalowymi suwakami stanowić będą mocne dopełnienie każdej jesiennej stylizacji. Podobnie rzecz ma się w przypadku dużej miękkiej torby oraz klasycznej kopertówki, przeznaczonej do noszenia na co dzień, jak i podczas większego wyjścia. Dla kobiet, które lubią efektowną biżuterię projektanci Mohito przygotowali duże ozdobione kamieniami kolie i bransolety.

Paleta barwna pierwszej odsłony Gold Label opiera się na wyrafinowanym połączeniu klasycznej czerni, stonowanych szarości, pastelowego błękitu oraz głębokiego granatu - zarówno w wersji matowej, jak i mocno połyskującej.

Premiera Gold Label to także okazja do zaprezentowania nowej sesji wizerunkowej marki, której autorem jest londyński fotograf Brendan Freeman. W prawdziwie malarskiej scenerii pozowała mu Charlotte Tomaszewska z agencji Model Plus.


 

Styl.pl/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: moda

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje