Przejdź na stronę główną Interia.pl

Thecadess

Piotr Sałata i Radek Rociński stworzyli markę Thecadess skierowaną do kobiet, które kochają modę z najwyższej półki. Wyrafinowane, ale proste kroje przypadną do gustu miłośniczkom ponadczasowości i najnowszych trendów.

Piotr - pracował przy niezliczonej ilości pokazów i sesji zdjęciowych. Popularność przyniósł mu program w TVN Style "Jak dobrze wyglądać nago", gdzie pomagał Polkom odzyskać pewność siebie. Od tamtej pory stał się ekspertem od metamorfoz.

Reklama

Zaś Radek to stylista fryzur, artysta  i niezwykła osobowość. Wieloletnie doświadczenie w pracy z kobietami, zrealizowane sesje zdjęciowe, czy pokazy mody wzbudziły w nim drzemiące marzenie o zrealizowaniu własnej kolekcji ubrań.

Piotr i Radek są właścicielami pierwszego w Polsce concept store'u - LoveConcept, w którym połączyli swoje zawodowe doświadczenia, czyli wyjątkowy salon fryzjerski ze sklepem z polskimi markami modowymi.

Współpraca z takimi projektantami jak Łukasz Jemioł, Blessus i Est By Es sprawiły, że postanowili podjąć nowe wyzwania i wzbudziły w nich chęć rozwoju jako marka.

Ubrania z metką Thecadess to wysoka jakość, która idzie w parze z rozsądnymi cenami. Wszystkie projekty są stworzone i uszyte w Polsce, co jest dla duetu bardzo ważnym aspektem projektowania.

 

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje