Reklama

MILLION X PAC-MAN Paco Rabanne

Pamiętasz PAC-MAN'a - tego małego okrągłego stworka, który porusza się po linii prostej, pochłania wszystko na swej drodze i pożera kulki mocy? Paco Rabanne połączył swe siły z ikoną gier retro dzięki kolekcjonerskim edycjom zapachów 1 Million i Lady Million.

Gra PAC-MAN powstała w Japonii w 1980 roku i została nazwana "Puckman". Żółty, okrągły, żarłoczny stworek z trójkątną paszczą był po części inspirowany pizzą, a po części japońskim znakiem "usta".

PAC-MAN stał się pionierem gier wideo i wraz z postaciami Sonic i Mario należy do złotej ery gier retro. Ta popkulturowa legenda przemierzyła cały świat i podbiła serca kilku pokoleń graczy. Wkrótce będzie celebrować 40 lat sukcesu: w ciągu 20 lat zagrało w nią 10 miliardów graczy na całym świecie!

Reklama

W 2008 roku, kiedy kryzys finansowy osiągnął swoje apogeum, Paco Rabanne wstrząsnął światem perfum, wprowadzając 1 Million - zapach równie charyzmatyczny jak zaskakujący (przyprawiona skóra o upajającej aurze), wyjątkowy zapach ambrowy, we flakonie w kształcie sztabki złota.

Lady Million z 2010 roku to świeża, zmysłowa kompozycja białych kwiatów z akordem miodu-paczuli, który flirtuje ze zmysłami.

MILLION X PAC-MAN niedługo już pojawi się w wersji na tablet i smartfon. Granie na urządzeniu mobilnym lub na stronie Paco Rabanne umożliwi kod QR widoczny na opakowaniu.

Edycje dla kolekcjonerów

Promienny diament złotej sztabki zdobi wizerunek PAC-MAN-a.

Solidny złoty labirynt. Chromowe pac-kropki. Styl retro grania. Wytłaczane metalowe opakowanie.

Gracze to pokochają - na flakonie 1 Million wygrawerowano liczbę 3 333 360: najwyższy wynik uzyskany w historii.

Ceny:
Lady Million Pac-man - 80 ml - 455 zł,
1 Million Pac-man 100 ml - 390 zł

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy