Reklama

Good Girl Eau de Parfum Suprême, Carolina Herrera

Carolina Herrera prezentuje nowy zapach damski: Good Girl Eau de Parfum Suprême, który oddaje hołd najbardziej zuchwałej stronie naszej osobowości.

Good Girl Eau de Parfum Suprême to jak dotąd najbardziej kuszący zapach Good Girl - nie sposób mu się oprzeć. Dzięki odważnej kompozycji, kwestionującej reguły perfumiarstwa, Suprême zachęca nas do sprzeciwu wobec ustalonego porządku.

Carolina Herrera ukazuje w nowym ujęciu emblematyczny kontrast świateł i cieni, dzięki któremu zapach Good Girl (2016) momentalnie zyskał status szlagieru. Erupcyjna formuła Suprême na nowo definiuje jaśmin - legendarny kwiat marki.

Jego białe kwiaty, przesycone bujnym aromatem jeżyn i nieumiarkowaną dozą bobu tonka, manifestują swoje najbardziej niepokorne oblicze. Tonka emanuje ostentacyjną zmysłowością, a jeżyny promieniują intensywnie soczystym aromatem. Kiedy delikatny, świetlisty bukiet egipskiego jaśminu zetknie się z ciemną aurą tego zuchwałego duetu, kompozycja staje się prowokacyjna. Harmonijna sprzeczność zachęca nas do przesuwania granic.

Reklama

"Good Girl jest hołdem oddanym naszej dwoistości, naszym światłom i cieniom. Świadomość posiadania wielu różnych twarzy powoduje, że czujemy się silniejsze. Będziemy naprawdę sobą tylko wówczas, gdy zaakceptujemy wszystkie swoje cechy, w tym nieposłuszeństwo i niechęć wobec zasad. Czasem łamanie reguł to konieczność. - twierdzi Carolina A. Herrera, Dyrektor Kreatywna Działu Kosmetyków. - Nasze najbardziej niepokorne oblicze jest władcze i uwodzicielskie. Od dawna chciałam stworzyć zapach, który pozwala odbudować więź z naszym buntowniczym ja.

Żywiołowy zapach orientalny

Jeżyny w nucie głowy uwydatniają naszą figlarność. - Ich apetyczny charakter jest niezwykle sugestywny i przywołuje wspomnienia z dzieciństwa - mówi Louise Turner, kreatorka zapachu. 

W nucie serca egipski jaśmin, afrodyzjak z natury, rozświetlony został piżmowym akcentem jeżyn. Po raz pierwszy wykorzystano w zapachu marki Carolina Herrera tę konkretną odmianę jaśminu, która słynie z intensywności.

Ów emblematyczny duet uwodzi, wzmocniony kremową, wieloaspektową wonią bobu tonka, który wyłania się z głębi. Suprême zawiera największą ilość ciepłego akordu tonkowca ze wszystkich dotychczasowych zapachów Good Girl.

Składnik ten przeplata się z innym, tradycyjnie stosowanym w zapachach męskich: jest nim wetiwer. Ten element kompozycji momentalnie sublimuje zapach i stanowi nowoczesny aspekt finalnej formuły.

Uwodzicielska moc czerni i brokatu

Suprême ma znajomy legendarny kształt szpilki Good Girl. Nowy flakon stał się jeszcze bardziej nieumiarkowany i ekstrawagancki. Korpus buta przybrał intrygującą kolorystkę: czerń ewoluuje stopniowo po odcień rozświetlony brokatem. Wysoki obcas ma barwę złota. Te trzy odcienie przekazują różne wartości marki Carolina Herrera.

Czerń - pełna niuansów - jest efektowna i wyrafinowana. Ten niezrównany kolor więcej skrywa niż pokazuje. Czarny jest legendarny, tak jak postać femme fatale, której Carolina Herrera dedykowała swój pierwszy pokaz w 1981 roku. Jawi się uwodzicielski i tajemniczy; zabawny i psotny. Ten bardzo ważny kolor jest dla Caroliny Herrery równie wielostronny jak kobieca osobowość. Upiększa wszystko, czego dotknie; sprawia, że każda sylwetka wydaje się szczuplejsza i uwydatnia inne kolory.

Brokat - drobinki, które mienią się inaczej w zależności od kąta padania światła - stanowi alegorię wyjątkowej i nieprzewidywalnej osobowości. Jest metaforą naszej wrodzonej mocy uwodzenia i zmiennej natury. Metalizowane odcienie, luksusowe i wyrafinowane, również są obecne od momentu powstania marki.

Chromatyczną paletę Domu zdominowało także złoto - zabawne i fantastyczne.

Ceny: Woda Perfumowana Good Girl Suprême 30 ml - 315 zł;     50 ml - 455 zł; 80 ml - 595 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy