Reklama

(212)RED VIP, Carolina Herrera

Carolina Herrera prezentuje (212)RED VIP - nową edycję limitowaną - opracowaną we współpracy z organizacją charytatywną RED, która działa na rzecz walki z AIDS.

Carolina Herrera wprowadza na rynek (212)RED VIP, nową limitowaną edycję zapachu 212, stworzonego w 1997 roku, którą wesprze organizację (RED) w walce z AIDS.

Zapachy (212)RED VIP Rosé Eau de Parfum (dla niej) i (212) (212)RED VIP Black Eau de Parfum (dla niego) powstały dzięki współpracy 212 z organizacją (RED), założoną przez Bono i Bobby’ego Shrivera, mającą na celu gromadzenie funduszy i zwiększanie świadomości społecznej do walki przeciwko AIDS.

Kiedy nabywasz produkt (212)RED VIP, twój zakup staje się częścią zobowiązania 212 do przekazania 100 tys. euro na walkę z AIDS. Ten wkład wystarczy, aby zapewnić leki ratujące życie na 500 tys. dni. "(212)RED VIP to metafora współpracy marki Carolina Herrera z (RED), a także symbol siły, jaka tkwi w społeczności" - wyjaśnia Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna ds. zapachów.

Reklama

(212)RED VIP - wersja bardziej korzenna

Projektantka Carolina Herrera wybrała czerwień jako symbol swej marki ze względu na wartości, jakie przekazuje. Od momentu powstania marki w 1981 roku kolor ten nie tylko zdominował paletę kolorystyczną w modzie, lecz także zabarwił wiele istotnych zapachów Domu.

Korzenno-kwiatowy zapach (212)RED VIP Rosé Eau de Parfum (dla niej) jest optymistyczny, zmysłowy i wyrafinowany. Uwodzi nutami głowy: duetem pomidora i świeżych akcentów drzewnych oraz energetyzującym likierem malinowym. Serce kompozycji jest eleganckie i oryginalne, zawiera unikatowe połączenie trzech składników: esencji róży bułgarskiej (jednej z najbardziej pożądanych i wystawnych nut w perfumiarstwie), słodkiego i niezapomnianego tiramisu oraz nowoczesnego akordu pikantnych przypraw korzennych. Nuty głębi potęgują seksowny charakter zapachu hipnotyzującym spotkaniem ciepłego i wyrafinowanego składnika queenwood, tajemniczej paczuli i zmysłowego piżma.

Zapach (212)RED VIP Black Eau de Parfum (dla niego) należy do rodziny korzenno-paprociowej. Jest zmysłowy i kuszący. Nuty głowy odzwierciedlają jego zabawny charakter. Pikantny imbir podkreśla ciepło egzotycznych przypraw korzennych: olejku papryczki pimento i kardamonu. W sercu świeżość absyntu (słodkiego i wędzonego akordu) obdarza zapach alegría de vivir. W głębi wybrzmiewają nowoczesne, magnetyzujące składniki: drewno gwajakowe - elegancka i bogata nuta, połączona ze zmysłowym piżmem.

Ceny:
(212 VIP)RED ROSE EDP 80 ml - 485 zł
(212 VIP)RED BLACK 100 ml edp for men - 420 zł

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy