Reklama

„GOOD GIRL”: Nowy zapach od Caroliny Herrery

Niebotycznie wysokie szpilki, zalotne spojrzenie, tajemniczy uśmiech – tak wygląda kobieta, która wie, czego chce i nie boi się realizować swoich marzeń. Jest przebojowa i odważna, ale zarazem zmysłowa i tajemnicza. Tak samo, jak nowy zapach „GOOD GIRL”.

"GOOD GIRL" to zapach nie tylko dla "grzecznej dziewczynki". "It’s good to be bad" - tak brzmi hasło kampanii, które zachęca do tego, żebyś, nie tracąc nic ze swojej kobiecości i wrażliwości, odważyła się na bycie "niegrzeczną" i nieco bardziej tajemniczą. W końcu, jak powiedziała sama Carolina Herrera, "jedną z najważniejszych cech kobiety powinna być tajemniczość. Kobieta, która jest jak otwarta książka, jest nudna".

Ambasadorką zapachu została amerykańska supermodelka Karlie Kloss. Kloss zaczęła karierę w modelingu już w wieku 14 lat i od tamtej pory regularnie pojawia się na wszystkich najważniejszych pokazach. Jest silna, ale zarazem seksowna i zmysłowa. Podczas sesji zdjęciowej Karlie stanęła przed obiektywem samego Mario Testino, jednego z najbardziej znanych i odważnych fotografów zajmujących się modą. Efektem ich współpracy są zdjęcia, które emanują zmysłowością, subtelnym seksapilem i aurą tajemniczości. Modelka nie wygląda na nich jak klasyczna "good girl", mimo, że ma na sobie pozornie "grzeczną" białą bluzkę. Sesja jest pełna kontrastów - podobnie jak zapach "GOOD GIRL".

Reklama

Woda perfumowana  od Caroliny Herrery urzeka kwiatowymi nutami jaśminu i tuberozy oraz intensywnym zapachem bobu tonka (który zachwyci wielbicielki ciepłego aromatu wanilii lub orzechów). Miłośniczki perfum oczaruje nie tylko zapach, ale także niebanalny flakon. Czarna szpilka na niebotycznie wysokim, złotym obcasie oczaruje i zachwyci każdą kobietę, która weźmie do ręki "GOOD GIRL" i otoczy się mgiełką tej oryginalnej, zmysłowej kompozycji.

Więc dowiedz się TUTAJ

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy