Reklama

​Chloé Nomade

Gaby Aghion - założycielka marki Chloé, mawiała: "Moje kolory wywodzą się z Egiptu". Nomade przywołuje skojarzenie z wizją ucieczki. Perfumy odzwierciedlają ducha swobodnej elegancji, pewności siebie połączonej z wolnością, która definiuje charakter Chloé.


Nowy zapach wyraża pragnienie wolności i potrzebę ucieczki. Kreśli zarysy kobiety, której przeznaczenie każe wyruszać w nieskończoną podróż. Świeże spojrzenie i nowe perspektywy nasycają ten zapach i rozświetlają czarujący wizerunek kobiety poszukującej i odkrywającej.

Kwintesencja wolności

Połączenie łagodności i siły - fasetki tej intensywnej, kwiatowo-szyprowej kompozycji powiewają niczym wiatr wolności. Intensywny, mineralny charakter mchu dębowego spowija ponętna słodycz śliwki mirabelki. Z owej świeżości wyłania się doznanie świetlistej woni frezji. Naturalne składniki połączone zostały przez Quentina Bischa. Ich harmonie przywodzą na myśl uczucie ucieczki, do którego inspirują.

Reklama

Flakon

Krągłe kształty, litera-oko Chloé ukazują łagodność, która kontrastuje z graficznymi liniami kołnierza. Flakon wyraża wizję podróży. Przeźroczyste szkło sprawia, że przenika przezeń różowo-beżowe światło. Korek zapieczętowany jest różowym węzłem. Różowe opakowanie zewnętrzne niczym cenne etui ma złote wykończenie.

Chloe Nomade będzie dostępne w Polsce od marca 2018.

Ceny: eau de parfum 30 ml - 285 zł; 50 ml - 399 zł; 75 ml - 489 zł.

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy