Reklama

Od środka

Specjalistyczne produkty, w których wykorzystano bogate doświadczenie medyczne, odpowiadają na rosnące wymagania współczesnych kobiet.

INSIDE to nowa marka innowacyjnych dermokosmetyków firmy farmaceutycznej Adamed. Specjalistyczne produkty, w których wykorzystano bogate doświadczenie medyczne, odpowiadają na rosnące wymagania współczesnych kobiet.

Markę INSIDE tworzą obecnie trzy linie produktowe: Prebiotine, Synactive 30+, Synactive 40+.

Seria Prebiotine to dermokosmetyki przeznaczone dla skóry z problemem trądziku. Z myślą o skutecznej pielęgnacji skóry po 30. i 40. roku życia, stworzono linie Synactive 30+ i Synactive 40+.

Składniki nawilżające, przeciwzmarszczkowe i ujędrniające zostały połączone w proporcjach i stężeniach dostosowanych do wymagań skóry po 30. i po 40. roku życia.

Reklama

Stężenie substancji aktywnych jest różne w zależności od linii: w przypadku Synactive 40+ jest ono maksymalnie wysokie.

W preparatach zastosowano innowacyjne połączenie peptydów: syntetyczny tripeptyd, składnik o strukturze podobnej do wagleryny - substancji z jadu żmii, który rozprostowuje zmarszczki mimiczne. Natomiast składnik złożony z ekstraktu z mikroalgi morskiej oraz pullulanu długotrwale ujędrnia i zwiększa elastyczność skóry.

Efektem działania produktów Synactive jest pobudzenie odnowy komórkowej, wygładzenie zmarszczek, przywrócenie jędrności i elastyczności skóry oraz utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia skóry.

Dermokosmetyki INSIDE z linii Synactive 30+ dostępne są w postaci rewitalizujących kremów na dzień i na noc, kremu pod oczy, kuracji ujędrniającej, toniku nawilżającego i mleczka do demakijażu.

Linia Synactive 40+ składa się z ujędrniających kremów na dzień i na noc, kremu pod oczy, serum, kuracji wygładzającej i ujędrniającej, toniku nawilżającego i mleczka do demakijażu.

Produkty INSIDE są dostępne w aptekach, cena ok 50 zł

materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy