Moc naturalnej pielęgnacji w perfumeriach Sephora

W ostatni weekend marca w warszawskiej Arkadii odbyła się cykliczna impreza dla fanek piękna – Sephora Trend Report. Podczas tego wydarzenia nie tylko mieliśmy okazję zobaczyć urodowe trendy, jakie będą rządzić wiosną i latem 2019, ale również wziąć udział w bezpłatnych konsultacjach z ekspertami i poznać nowe, obiecujące marki. Jedną z nich jest Fresh – marka, która pojawiała się na ustach wszystkich zebranych.

Choć marka Fresh istnieje już kilka ładnych lat, w Polsce jest nowością. Swój debiut w naszym kraju miała na Sephora Trend Report, a już od 1 kwietnia ich produkty można znaleźć na półkach w perfumerii. Dlaczego kosmetyki bostońskiej marki z wieloletnią tradycją budzą tak wielkie zainteresowanie?

Naturalność w modzie

Do niedawna rzadko kiedy patrzyłyśmy na składy kosmetyków, które lądowały w naszych toaletkach. Nie przykładałyśmy wagi do tego, jak ważna w codziennym makijażu jest odpowiednia pielęgnacja i prawidłowo przeprowadzony demakijaż. Na szczęście, podejście to w znacznej mierze uległo zmianie.

Mimo że wciąż wiele brakuje nam do Koreanek, które kwestie codziennej pielęgnacji traktują niezwykle poważnie, nie da się ukryć, że rozsądniej wybieramy kosmetyki, czytamy receptury i szukamy produktów najwyższej jakości, stworzonych z naturalnych składników. Odpowiedzią na te potrzeby stała się marka Fresh.

Zaczęło się bardzo niewinnie - na początku lat 90. w Bostonie Lev Glazman i Alina Roytberg otworzyli niewielki sklep aptekarski. Ich marzeniem było stworzenie produktów do pielęgnacji, które będą zarówno skuteczne, naturalne, jak i delikatne. Jednym z pierwszych produktów w sklepiku było wyprodukowane na bazie naturalnych składników mydło Oval Soap, opakowane w piękny papier dekoracyjny, idealne na prezent, które do dziś jest hitem tej marki.

Wkrótce założyciele poszli o krok dalej, tworząc pełną gamę produktów, których wspólnym mianownikiem było jedno - naturalne składniki. Jako pierwsi wprowadzili na rynek beauty kosmetyki oparte na cukrze, soi czy sake i jako pierwsi stworzyli produkty o niezwykle wysokiej koncentracji, łącząc tradycyjne rytuały upiększające z nowoczesnymi dokonaniami nauki.

Wyzwanie dla piękna

Misją marki Fresh jest znalezienie jak największej ilości naturalnych składników, odkrycie ich niezwykłych właściwości i stworzenie kosmetyków, które wykorzystają ich moc. Jak mówią sami założyciele: na świecie istnieje 400 tysięcy odkrytych roślin, jednak ludzkość potrafi wykorzystać właściwości zaledwie niewielkiej części z nich.

Twórcy kosmetyków czerpią wiedzę również z naturalnych, kulturowych rytuałów upiększających. W ten sposób powstała jedna z najpopularniejszych linii marki Fresh oparta na wyciągu z kwiatów róży. Inspiracją do stworzenia tej serii były między innymi uwielbiane przez Kleopatrę kąpiele różane. Kremy, toniki oraz maski do twarzy z tej linii nie tylko doskonale nawilżają odwodnioną i starzejącą się skórę, ale również cieszą delikatnym, słodkim zapachem kwiatów.

Wśród innych kosmetyków Fresh można znaleźć produkty oparte na wyciągu z czarnej herbaty, liści jeżyn czy ekstraktu z nasion lotosu. Wszystkie maksymalnie wykorzystują naturalną moc składników, mając za zadanie ujędrnić i odmłodzić naszą skórę, a także hamować rozwój szkodliwych wolnych rodników.

Wszyscy, którzy byli na Sephora Trend Report mieli okazję skorzystać z bezpłatnej konsultacji z ekspertami od Fresh, a także spróbować mini zabiegów pielęgnacyjnych przeprowadzonych z użyciem produktów marki. Kto nie skorzystał z tej opcji, może już teraz udać się do perfumerii Sephora i przekonać się na własnej skórze, jak działa moc natury!


.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy