Przejdź na stronę główną Interia.pl

212 Men Aqua Carolina Herrera

Zauroczona energią Nowego Jorku i zainspirowana magnetyzmem sławnego zapachu dla mężczyzny 212, Carolina Herrera prezentuje dziś 212 Men Aqua - limitowaną edycję zapachu należącego do świata 212 Men NYC.

Mężczyzna 212 podbił Nowy Jork już dekadę temu. W tym roku powraca w nowej postaci - pełen energii, nowoczesny i bardziej pociągający niż kiedykolwiek przedtem, nastawiony na realizację swoich celów: zakosztować sukcesu władzy, a przede wszystkim, zaznać miłości. Czarujący, młody i inteligentny, z natury uwodzicielski i gotowy podjąć jeszcze większe ryzyko, by poznać najbardziej żywiołową, gwałtowną i romantyczną stronę tego majestatycznego miasta.

212 Men Aqua odwołuje się do zmysłowego oblicza osobowości głodnego sukcesów nowojorczyka, jego nieograniczonej energii, jego pogodnej, pełnej życia twarzy. Alberto Morillas - kreator tego zapachu, postanowił oprzeć się na kontrastach i rezonansach między poszczególnymi składnikami, by stworzyć zapach nowoczesny i pełen energii.

Reklama

Nowa limitowana edycja jest pomysłową kompozycją świeżości, energii i delikatności. Jej esencja nawiązuje do niebieskich tonacji, niosących orzeźwienie i zapewniających uczucie komfortu, aby podkreślać magnetyczne i zmysłowe oblicze męskości.

Na początku pojawiają się nuty grejpfrutowe, morskie akordy, imbir i bergamotka. Po nich, w zaskakująco apetycznej kombinacji, wyłaniają się: kardamon, gardenia, ambrox i cypriol. Na zakończenie kompozycja objawia magnetyczną naturę palisandra, intensywność paczuli, piżma, sandałowca i wetiweru. 

Elegancki flakon 212 Men Aqua opakowany jest w wyjątkowo efektowne pudełko, inspirowane czarnobiałą fotografią Manhattanu. Niektóre produkty zdobi ekskluzywny kartonik przedstawiający Nowy Jork. Ten nowy zapach - krystaliczny i zapewniający komfort, słodki i zmysłowy - stanowi łącznik między ciałem i duszą, niebem i ziemią.

Cena: 100 ml - 369 zł.

 

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje