Przejdź na stronę główną Interia.pl

Boho Green Make-up

Nowa marka organicznych kosmetyków kolorowych.

Marka Boho Green Make-up powstała w 2012 roku we Francji. Zainspirowana stylem boho, trendami lat 60., szlachetnymi surowcami oraz kolorami natury, stworzyła niezwykłą gamę kosmetyków organicznych do makijażu. Preparaty wykorzystywane przy produkcji kosmetyków Boho są stworzone od  99 proc. do 100 proc. z naturalnych składników.

Reklama

W skład wchodzi od 5,5 proc. do 82 proc. certyfikowanych składników organicznych. Wśród głównych aktywnych składników występują olej z pestek moreli, woski, skrobia kukurydziana, drogocenny skwalen, mika, dwutlenek tytanu oraz tlenek żelaza.

Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, a marka jest certyfikowana przez Cosmebio, wiodące stowarzyszenie ekologiczne w Europie. Opakowania produktów Boho Green Make-up powstały w poszanowaniu dla środowiska naturalnego. Kartony, szkło, drewniane nakrętki czy sklepowe ekspozytory zostały zaprojektowane optymalnie z surowców łatwo utylizowanych, a drewno używane do produkcji pochodzi z lasów zrównoważonych. Produkty są bardzo wydajne, mogą wydawać się "mniejsze", gdyż nie mają "nadbudowanych" akcesoriów. Dzięki tej filozofii są w pełni EKO i fair w stosunku do konsumentów.

Marka realizuje również misję społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, a także przeznacza 1 proc. obrotów na planetę ziemię.

Wybrane produkty

Kategoria twarz:

Korektory/Pudry/Terra Cotta/ od 40,49 zł do 59,90 zł

Róż do policzków / 49,90 zł za 4,5 g

Kategoria oczy:

Cienie do powiek / 29,90 zł za 2,5 g

Tusze do rzęs / 34,90 zł krótka i 39,90 zł długa

Eyeliner / 39,90 zł

Kategoria usta:

Szminki / 12 kolorów / 35,91 zł

Kategoria lakiery:

Lakiery ekologiczne / 15 odcieni / 5 ml za 24,90 zł


INTERIA/materiały prasowe

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje