Reklama

NUXE: Limitowana edycja na lato Huile Prodigieuse

Marka NUXE zaprosiła studentów francuskiego Penninghen - prestiżowej szkoły artystycznej zlokalizowanej w centrum Paryża, która szkoli przyszłe talenty we współczesnym designie, do stworzenia nowego projektu.

Marce zależało, aby uczniowie, wykorzystując swoją kreatywność  zaprojektowali limitowaną edycję butelki kultowego olejku, przedstawiającą lato.

Wyzwanie nie było łatwe, jednak młodzi studenci wykazali się imponującą kreatywnością. W wyniku tej współpracy stworzyli trzy wyjątkowe projekty limitowanych butelek bestsellerowego olejku do ciała Nuxe.

Tryptyk w trzech wersjach kolorystycznych: żółtej, koralowej oraz trukusowej przedstawia trzy kąpiące się kobiety. Kobiece piękno to od lat ulubiony temat świata sztuki, bliski także marce Nuxe. To właśnie z miłości do kobiet powstał niemal 30 lat temu jej bestseller. Limitowana edycja Huile Produgieuse 2020 to ukłon w stronę kobiecości.

Reklama

Wielozadaniowy, uniwersalny suchy olejek posiada zdolność do regeneracji, odżywienia i up iększenia twarzy, ciała i włosów w jednym kroku. Ta pielęgnacja łączy w sobie siedem cennych olejków pochodzenia naturalnego: tsubaki (nawilżający), arganowy (regenerujący), macadamia (odżywczy), z ogórecznika (wygładzający), kameliowy (nawilżający), z orzechów laskowych (ochronny) oraz ze słodkich migdałów (zmiękczający).

Cena: 136 zł (100 ml).

Styl.pl/materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy