Reklama

Wellman oddała 300 tys. na cele charytatywne

Dorota Wellman kolejny raz zaskakuje. Przeznacza 300 tys. zł z honorarium od Lidla na cele charytatywne.

To jedna z najbardziej lubianych dziennikarek w Polsce. Głównie dlatego, że ma ogromne poczucie humoru oraz dystans do siebie. Teraz dziennikarka znów zachwyciła.

Dorota Wellman postanowiła zostać nową twarzą kampanii reklamowej Lidla. Podczas konferencji rozpoczynającej kampanię marki powiedziała, że swoje honorarium przekazuje na cele charytatywne.

"Mam pracę codzienną, w której zarabiam pieniądze, a inni mają po prostu gorzej. Te pieniądze były dla mnie ciężarem. A tak to mam satysfakcję. Chociaż jakby ktoś to policzył, to to jest mieszkanie dla mojego syna, po raz kolejny. Ale myślę, że to jest jedyny moment w moim życiu, kiedy mogę być świętym Mikołajem" - powiedziała w jednym z wywiadów.

Reklama

To nie pierwszy raz, gdy Wellman przekazuje cześć swojej gaży na cele charytatywne.

W 2011 roku konto fundacji charytatywnej zostało zasilone o 200 tys. zł z jej honorarium za udział w reklamie jogurtów.

Styl.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama