Przejdź na stronę główną Interia.pl

Jak inspiruje ukochanego?

Miłość, rodzina i doskonała pozycja w biznesie. Aby je mieć, niektórzy muszą długo pracować, innym zdobycie tego przychodzi z łatwością. Są jednak i tacy, którzy wiele zawdzięczają ukochanej osobie, jej zaangażowaniu i wsparciu. Małgorzata Rozenek (36) bez wątpienia jest właśnie kimś takim dla Radosława Majdana (43).

Odkąd są parą, piłkarzowi wszystko się udaje. A to nie koniec! Za kilka miesięcy oboje będą świętować swój kolejny sukces. Jeszcze w tym roku do sklepów trafi bowiem nowa linia jego autorskich perfum Vabun, tym razem dedykowana kobietom. Przygotowania już się rozpoczęły i, jak udało nam się dowiedzieć, to właśnie pani Małgorzata była pierwszą testerką nowego kobiecego zapachu i inspirowała partnera do prac w laboratorium chemicznym.

Reklama

- Radek jest tak zauroczony Małgosią, że od kiedy ją poznał, myślał o tym, jak utrwalić ten moment i jak podziękować jej za to, że zaufała facetowi po przejściach - mówi nam znajomy bramkarza. - Bo to z nią chce spędzić resztę życia i podejmować wspólne decyzje, więc piękny zapach skomponowany we dwójkę będzie im zawsze przypominał o tym, co najważniejsze - dodaje nasz rozmówca.

Czy Radosław Majdan nazwie swoje perfumy imieniem ukochanej?

Taka opcja nie jest wykluczona, choć równie dobrze może zaskoczyć klientów tak samo tajemniczą nazwą jak Vabun, co w języku Indian oznacza: świt, nowy początek, odrodzenie. Albo po prostu zostawić Vabun z dopiskiem: dla kobiet. Jedno jest pewne, dwa flakony będą się idealnie prezentować na sklepowych półkach i przypominać wszystkim o perfekcyjnej parze!

Zanim jednak ten niezwykły zapach pojawi się w sprzedaży, piłkarz zaprezentuje klientom jeszcze jeden produkt: Vabun Sport. Już zaprosił dziennikarzy na kwietniową premierę, gdzie pewnie będzie mu towarzyszyć narzeczona. Ostatnio wszędzie bowiem chodzą razem, by uciąć plotki o kłopotach przed ślubem i braku czasu dla siebie.

Owszem, są bardzo zajęci, bo ona podróżuje po Polsce, zmieniając złe hotele w oazy spokoju i zysków, on zaś pracuje nad rozwojem firmy kosmetycznej, która chce produkować pianki do golenia i żele pod prysznic. Ale dla siebie zawsze mają czas.

14/2014 Rewia

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje